Vše o nákupu časté otázky

Vytvoření objednávky

  • Dobírka - 30 Kč (při objednávce nad 3.000 Kč zdarma) - při převzetí zásilky zaplatíte přepravní službě
  • Zálohová faktura - zdarma - ihned po připsání Vaší platby na náš účet vedený v FIO banka a.s. Vám zašleme zboží nebo si jej vyzvednete na naší provozovně
  • Platba osobně v hotovosti - zdarma - vybrané a zamluvené zboží zaplatíte přímo na naší provozovně v hotovosti (zboží můžete také zaplatit zálohovou fakturou a vyzvednout osobně na provozovně)

Skladová dostupnost

  • Osobní odběr: zboží si můžete vyzvednout nebo vyzkoušet přímo na naší provozovně v Pelhřimovš v ulici Na Obci. Adresa naší prodejny je Na Obci 864, Pelhřimov. Provozní doba: Po-Pá 9:00-12:00 13:00-17:00
  • Geis - kurýrní služba: Přepravce Geis doručuje balík až k zákazníkovi domů nebo na předem uvedenou doručovací adresu (zaměstnání, rekreace ...). Doručení následující pracovní den po expedici. Ráno dopravce zasílá SMS s přibližným časem doručení. Je možné změnit místo a čas doručení. Doručuje se v čase 8:00 - 18:00, nebo dle dohody s řidičem. Dobírku není možné platit kartou, pro bezhotovostní platbu volte platbu převodem.
    Cena:
    Geis - Balíková přeprava 99 Kč
    (při objednávce nad 3.000 Kč zdarma). Max. hmotnost zásilky 50 kg
  • Česká Pošta: Služba České pošty Balík do ruky je služba s doručením balíku na jakoukoliv adresu v ČR následující pracovní den po expedici zboží.
    Cena:
    Česká Pošta - Balík do ruky 149 Kč
    Max. hmotnost zásilky 30 kg
  • PPL: Doprava zásilky na Slovensko s platbou přepravní společnosti při přebírání balíku nebo úhradou zálohové faktury přes bankovní účet. Doručení do 48 hodin. Ráno před doručením posíláme SMS s přibližným časem doručení. Zásilky na Slovensku doručuje DHL Express Slovakia.
    Cena:
    PPL - Exportní balík 289 Kč
    Max. hmotnost zásilky 31,5 kg

Způsoby platby při nákupu

  • Dobírka - 30 Kč (při objednávce nad 3.000 Kč zdarma) - při převzetí zásilky zaplatíte přepravní službě
  • Zálohová faktura - zdarma - ihned po připsání Vaší platby na náš účet vedený v FIO banka a.s. Vám zašleme zboží nebo si jej vyzvednete na naší provozovně
  • Platba osobně v hotovosti - zdarma - vybrané a zamluvené zboží zaplatíte přímo na naší provozovně v hotovosti (zboží můžete také zaplatit zálohovou fakturou a vyzvednout osobně na provozovně)

Způsoby přepravy při nákupu

  • Osobní odběr: zboží si můžete vyzvednout nebo vyzkoušet přímo na naší provozovně v Pelhřimovš v ulici Na Obci. Adresa naší prodejny je Na Obci 864, Pelhřimov. Provozní doba: Po-Pá 9:00-12:00 13:00-17:00
  • Geis - kurýrní služba: Přepravce Geis doručuje balík až k zákazníkovi domů nebo na předem uvedenou doručovací adresu (zaměstnání, rekreace ...). Doručení následující pracovní den po expedici. Ráno dopravce zasílá SMS s přibližným časem doručení. Je možné změnit místo a čas doručení. Doručuje se v čase 8:00 - 18:00, nebo dle dohody s řidičem. Dobírku není možné platit kartou, pro bezhotovostní platbu volte platbu převodem.
    Cena:
    Geis - Balíková přeprava 99 Kč
    (při objednávce nad 3.000 Kč zdarma). Max. hmotnost zásilky 50 kg
  • Česká Pošta: Služba České pošty Balík do ruky je služba s doručením balíku na jakoukoliv adresu v ČR následující pracovní den po expedici zboží.
    Cena:
    Česká Pošta - Balík do ruky 149 Kč
    Max. hmotnost zásilky 30 kg
  • PPL: Doprava zásilky na Slovensko s platbou přepravní společnosti při přebírání balíku nebo úhradou zálohové faktury přes bankovní účet. Doručení do 48 hodin. Ráno před doručením posíláme SMS s přibližným časem doručení. Zásilky na Slovensku doručuje DHL Express Slovakia.
    Cena:
    PPL - Exportní balík 289 Kč
    Max. hmotnost zásilky 31,5 kg

Jak Vrátit/reklamovat zboží

Zboží bylo poškozeno při přepravě:

Velkou část objednávek zasíláme různými dopravními společnostmi, kde může dojít k poškození. Postup pro reklamaci je následující.

  1. Pokud Vám přijelo zboží s již viditelně poškozeným obsahem, zboží nepřebírejte. Vyhneme se tak složitým procesům.
  2. Pokud je zboží i v případě nepoškozené zásilky v poničeném stavu, kontaktujte nás ihned v den převzetí.

Reklamace:

Reklamace jsou vyřizovány dle platného reklamačního řádu ČR. 

  1. Pokud zjistíte na zboží závadu způsobenou .... dejte nám písemně emailem nebo telefonicky vědět o vámi zjištěné vadě a popište nám, co nefunguje správně a jak se vada projevuje. Třeba vám na dálku pomůžeme problém vyřešit a nebude třeba zboží reklamovat.
  2. Zboží pečlivě zabalte a přiložte dokument s přesným popisem závady společně s nákupní fakturou a zašlete na adresu:
    • MIKBAITS eshop s.r.o.
      Na Obci 252
      393 01 Pelhřimov
  3. Na záruční proces je ze zákona stanovena 30-denní lhůta
  4. Při uznání reklamace zasíláme zákazníkovi zboží na naše náklady.  V případě, že reklamace nebude uznána, budeme vás kontaktovat a domluvíme si další možný postup.

Odstoupení od kupní smlouvy:

Zboží zakoupené v našem internetovém obchodě máte právo vrátit bez udání  důvodů u zákonem předepsané době 14 dnů.

  1. V případě účinného odstoupení od kupní smlouvy vrátí Mikbaits eshop s.r.o. Zákazníkovi všechny platby, které od Zákazníka za objednávku obdržel, včetně nákladů na dopravu (vyjma dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Zákazníkem zvoleného způsobu dopravy, který je jiný, než nejlevnější standardní způsob dopravy nabízený naší společností). Platby budou vráceny bezodkladně, nejpozději však do čtrnácti dní ode dne, kdy jsme obdrželi Zákazníkovo prohlášení o odstoupení od smlouvy, resp. vrácení zboží dle zákona č. 89/2012 Sb.
  2. Pro vrácení platby použijeme bankovní převod na účet zákazníky. Vrácení platby můžeme odmítnout do té doby, dokud neobdržíme vrácené zboží nebo důkaz, že Zákazník zboží odeslal zpět, podle toho, která skutečnost nastane dřív.
  3. Zboží pečlivě zabalte a přiložte dokument s popisem které zboží chcete vyměnit nebo vrátit. V připadě vrácení platby i číslo účtu na které budou finanční prostředky vráceny. Balík zašlete na adresu:
    • MIKBAITS eshop s.r.o.
      Na Obci 252
      393 01 Pelhřimov
  4. Zboží nesmí jevit známky opotřebování a to ani částečného, musí být v originálním balení a nepoškozeno.



Našim zákazníkům nabízíme možnost využití registrace a využívání výhod členství.

Výhody

Pro naše věrné zákazníky jsme připravili věrnostní program. Čím více jste nám věrnější, tím větší slevu u nás máte. Vaše věrnostní sleva se vypočítá z vaší celkové útraty na našem e-shopu za uplynulých 730 dní. Pokud jste už u nás nakoupili například za 10.000,-Kč, při každém dalším nákupu máte nárok na slevu 5 %. A pozor, tato sleva se přičítá i k akčním a výprodejovým slevam. Naopak slevu nelze uplatnit v případě jiných slevových akcí. Tak nezapomeňte, čím více budete u nás nakupovat, tím větší slevu u nás budete mít.

  • 3.000 - 7.999 Kč = sleva -3%
  • 8.000 - 17.999 Kč = sleva -5%
  • 18.000 Kč a více = sleva -10%


Věrnostní zákaznická sleva

Pokud se v našem eshopu zaregistrujete  a budete u nás nakupovat častěji, získáte po dosažení uvedených kumulovaných částek některou z níže uvedených věrnostních slev:

  • kumulovaná částka 3.000 - 7.999 Kč = sleva -3%
  • kumulovaná částka 8.000 - 17.999 Kč = sleva -5%
  • kumulovaná částka 18.000 Kč a více = sleva -10%

* Získaná zákaznická sleva platí pro všechny vaše další nákupy bez ohledu na jejich výši.
** Věrnostní zákaznická sleva bude po přihlášení automaticky odečtena v košíku.
*** Slevu nelze uplatnit na produkty, které mají v kartě produktu uvedeno
upozornění "Na tento produkt se nevztahuje sleva", produkty v Aci a Doprodeji
**** Výše slevy se sčítá za útraty zákazníka v eshopu www.mikbaits.cz a to za uplynulých 730 dní.

Nenašli jste odpověď?

Zavolejte nám nebo napište, řekneme vám co a jak.

Kontakt